Usługi Infotainment Online, które między innymi kontrolują natężenie ruchu i dostarczają kierowcy informacje na temat płynności jazdy, dzięki temu kierowca może zdecydować się na zmianę obranej trasy na szybszą. Kierowca otrzymuje też bieżące informacje na temat cen na stacjach paliw, dostępności miejsc na parkingach oraz o prognozie pogody.
Usługi Care Connect, które zapewniają szeroki zakres komunikacji serwisowej oraz zdalny dostęp do auta. Szczególną uwagę zwraca tutaj funkcja połączenia alarmowego, które jest nawiązywane automatycznie w sytuacjach mogących świadczyć o wypadku – na przykład po wybuchu poduszki powietrznej. Usługi te pozwalają też na wygodne planowanie wizyt serwisowych. Z kolei zdalny dostęp do pojazdu za pośrednictwem aplikacji mobilnej umożliwia m.in. upewnienie się, czy auto zostało zamknięte. Łatwiej jest także odnaleźć swój samochód na dużym parkingu – to dzięki funkcji lokalizacji i zdalnego uruchomienia świateł lub klaksonu.